Przebudowa dawnej Galerii Ozimskiej w Opolu jest już w ostatnim etapie inwestycji. Będzie to kolejny nowoczesny park handlowy w Polsce, który zostanie zrealizowany na terenie, gdzie wcześniej znajdowała się galeria handlowa z hipermarketem Tesco.
Co wiemy o Parku Ozimskim?
Po przebudowie Ozimska Park będzie oferować blisko 19 000 metrów kwadratowych powierzchni wynajmu, na której znajdzie się ponad 30 sklepów znanych marek sieciowych. W zmodernizowanej przestrzeni swoje sklepy otworzą m.in. Kaufland, Jula, Media Expert, Rossmann i Sinsay. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum miasta, przy głównej ulicy. Obok znajduje się sklep Lidl i restauracja Mc Donald's. Dodatkowo, Park Ozimski ma wspólny duży parking z salonem Meble Agata i sklepem spożywczym Aldi.
Projekt łączy koncepcję ulicy handlowej z retail parkiem, który posiada dobrze zagospodarowaną przestrzeń zieloną oraz dwa wygodne parkingi. Naszym celem jest stworzenie klientom nie tylko możliwości wygodnych zakupów w pobliżu ulubionych sklepów, ale także komfortowej strefy gastronomicznej z zewnętrznymi ogródkami. Obecnie finalizujemy umowy z kolejnymi znanymi sieciami kluczowych branż, takimi jak moda, jubilerstwo, optyka i inne. Wkrótce ujawnimy szczegóły, ponieważ to już ostatnie dostępne lokale - mówi Ewa Ściubidło, wiceprezes firmy Mallson, która zajmuje się komercjalizacją całego projektu.
Planowane jest otwarcie parku Ozimska Park w połowie listopada bieżącego roku. Redkom Development jest odpowiedzialny za rozwój i inwestycje, a firma Mallson Polska zajmuje się wynajmem powierzchni handlowej. Firma Scallier nadzoruje proces komercjalizacji oraz zarządza obiektem.
Czym jesteśmy w stanie powiedzieć na temat Woolworth?
Woolworth jest siecią sklepów dyskontowych i domów towarowych, które funkcjonują od 2010 roku. Obecnie posiadają ponad 570 sklepów, znajdujących się w niemieckich centrum miast i centrach handlowych.
– Jesteśmy dumni, że możemy przenieść naszą udaną koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uważamy za obiecujący biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby inspirować Polaków szerokim wyborem produktów o wysokiej jakości, oferowanych w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji. – mówi Radoslav Straka, dyrektor sprzedaży w Woolworth Polska.
Średnio w sieci sklepów mamy od 8 do 12 tysięcy różnych produktów na sklep. Sklepy, które powstają lub będą powstawać w Polsce, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tysięcy metrów kwadratowych. Zarządzający marką Woolworth uważają, że realistycznym scenariuszem wzrostu jest otwarcie od 15 do 20 sklepów rocznie. W średnim okresie planują stworzyć sieć 5 tysięcy domów i punktów handlowych w Europie. Znaczna część tego ambitnego planu ma być skierowana na polski rynek, co oznacza otwarcie 1000 sklepów.