Lidl jest jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w całej Europie,. W samej Polsce sklepy z tym logo odwiedzane są przez tysiące ludzi każdego dnia. Jest to możliwe dzięki ciągłemu i prężnemu rozwojowi całej sieci oraz docieraniu sklepów Lidl także do miejsc, gdzie inne markety są rzadziej obecne. Najważniejsze są tutaj zawsze najlepszej jakości produkty spożywcze, ale Lidl bynajmniej się do nich nie ogranicza.
Na półkach sklepu odnaleźć można produkty do higieny codziennej, chemię potrzebną w domu, ubrania, a nawet akcesoria sportowe, niewielkie meble oraz sprzęt elektroniczny, także ten do kuchni i łazienki.
Sieć Lidl działa już od bardzo wielu lat. Pierwsze sklepy powstały w Niemczech w latach siedemdziesiątych minionego wieku. W zaledwie 15 lat powstało aż 460 filii Lidla w całym kraju, a zatrudnienie wzrosło do ponad pięciu tysięcy ludzi. Lidl zawsze starał się iść z duchem czasu, czego najlepszym przejawem było to, ze jako jeden z pierwszych sklepów w Europie posiadał skanery kodów kreskowych dla wszystkich swoich produktów. Były one w codziennym użytku już od roku 1990. Cały czas poszerza się też asortyment sklepu, a produkty zastępowane są coraz lepszymi odpowiednikami. Dzięki takiej polityce Lidl, pomimo stosunkowo niewielkiej wielkości swoich sklepów, plasuje się w pierwszej dziesiątce największych marketów handlujących produktami spożywczymi.
W sklepach Lidl ogromne znaczenie mają też marki własne sieci, czyli specjalne marki, które można kupić tylko właśnie tutaj. Lidl pragnie dostarczać najlepszych produktów do wszystkich domów w Europie, w związku z czym podjął współprace z producentami, którzy chcą razem z niemiecką siecią podejmować się tego zadania.
Lidl gazetki promocyjne - ceny produktów
Sklepy sieci Lidl są popularne nie tylko w naszym kraju, ale także w całej europie ze względu na świetne ceny i zawsze świeże produkty, jakie są dostępne we wszystkich placówkach tej marki. Nie jest to przypadek, ponieważ są to wartości, jakie sieć Lidl chce sobą zawsze reprezentować. Najważniejsze jest w końcu zadowolenie klienta, a to można uzyskać tylko wtedy, kiedy cały czas rozwija się ofertę i poprawia jej jakość. Istotne są tutaj też szkolenia pracowników oraz wysokie kwalifikacje przez nich posiadane, bez czego nie byłaby możliwa ich rotacja i przyjmowanie zawsze tej pozycji w sklepie, która w danym czasie jest najważniejsza dla klientów. Lidl jest dumny z tego, że praca w jego sklepach zawsze przebiega sprawnie i płynnie, co oczywiście doceniają także wszyscy klienci sieci.